18 maj 2008

21 maj

Jag är på, och har kanske en gästapa med mig.

7 kommentarer:

Bodil Johansson sa...

Tag gärna med en gästapa. Vi behöver nytt blod.
Nu är det boot camp modell Rocky IV som gäller. Inga artificiella hjälpmedel utan bara hårt lagarbete

Anonym sa...

Och jag lyser med min frånvaro misstänker jag - det är barn- och ungdomsteaterbiennal i Lund, så nu blir det mycket sånt framgent.

ml sa...

Åsa Åsa. Du och din teater, va.

Anonym sa...

Jag kommer med 90% sannolikhet. Det enda som kan hålla mig borta är mitt spelcommunitys Scared Straight-initiativ, som det vore tjänstefel att missa. Dessa aktiviteter utannonseras normalt kvällen innan så jag meddelar imorgon f.m. om jag inte kan komma.

ml sa...

Min gästapa är spikad. Så spel blir det i vilket fall. Gött.

Anonym sa...

Jag har en viktig Champions Leaguefinal att bevaka imorgon så jag ser fram emot nästa vecka.

ml sa...

Micke? Micke?