04 maj 2009

6 maj

Ojoj hörrni. Micke är tillbaka, Bodil jobbar förhoppningsvis inte kväll. Nu satans jävlars.

Förra veckan var lite skämmig. Stephen hade med MINST fyra återanvända frågor. Och vi hade inte lärt oss! Vi hade inte lärt oss att Interpols högkvarter ligger i Lyon, och inte att mitten på bågskyttetavlorna är guldfärgad. Vi hade inte heller lärt oss att de som troligast dör i Startrek har röda kläder, men det hade vi ju klarat om Bodil varit med, såklart.

Förresten - vårt senaste kommentarer-script verkar vara dött. Nån som ids hitta och pilla dit nåt annat liknande?

5 kommentarer:

p sa...

Jag har fotbollskväll på onsdag så ni får skämmas utan mig denna vecka.

Bodil Johansson sa...

Men jag är på plats. Efter min arbetsförnedring som gjort att jag numera är bundis med företagets platschef arbetar jag dagtid och aldrig kvällar och aldrig helg.

ml sa...

Bodil - jag är faktiskt glad både för din och vår skull!

mj sa...

jag kommer (mellan 7 och 8)

ml sa...

Micke - jag vill äta spätta. Klockan sju. Är du med?