15 mars 2010

17 mars

Då försöker vi igen, då. Jag tar med en mamma-apa.

7 kommentarer:

mj sa...

jag kommer om vi blir lag (mammaapor räknas inte).

p sa...

Jag är lag - vi val bestäm i möra.

ml sa...

Men då så! Vi drar i alla fall dit och äter vid sju.


Ååååååå vad jag önskar att vi finge vinna en gång till före sommaren åtminstone!

Bodil Johansson sa...

Självklart ska vi vinna. S:t Patrick's Day. Jag tar med mig hatt. Det blir irländsk öl ikväll.

ml sa...

Å fy fan jag kan INGET om Irland. Och det blir väl antagligen 100% irlandsfrågor. Alltså, jag är helt allvarlig - jag kan INGET.

Har vi nån irlandsfantast vi kan panikkalla in?

p sa...

Det enda jag vet om Irland är att det är St Patricks Day idag - och det fick jag reda på av personalen på Nesta!!!

Men jag kommer, ingen spätta idag, så jag dyker upp vid c:a 20.

Bodil Johansson sa...

Googla