25 maj 2006

Tora! Tora! Tora!


Jaha, då VANN vi äntligen igen då, för vi är så kloka. Och genom en utslagsfråga! Bodil ställde upp.

Det var jättejättemånga lag, och Tim, och rätt så roliga blandade frågor, och vi var då alltså bäst.

Nu har vi 3 vinstcheckar, och det är väl bäst att vi gör nåt med dem snart. Därför:

6 juni blir det apmiddag för alla som känner någon form av lagtillhörighet. Så äter vi vad vi vill, slänger upp checkarna och splittar resterande pengar rakt av utan krusiduller. Ok? Och nån föranmälan behövs väl inte heller. När vi bestämt tid (nästa vecka? och annonsera här sen?), så dyker man upp om man kan och vill.

Dessutom hinner vi fixa en till check före dess...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är så himla bra!!!

Tyvärr kan jag inte vara med på onsdag - släktbesök från norr...

Men jag kan sprida ordet om middag 6 juni!

Anonym sa...

Nä, sprid ordet om den här bloggen istället, så den fungerar som den informationscentral den är tänkt som :)

Så kanske rent av fler personer börjar meddela sig här!

Anonym sa...

Vi vann?!? Hur är det möjligt? Jag var ju inte där! Fan vad vi är bra! Kan inte komma på onsdag (fotboll igen) men middag 6e låter bra.

Anonym sa...

Men jag kan komma minsann. Kommer inramlande precis vid quiztart eftersom jag är på svensexeplanering innan.