05 september 2007

Vem quizzar ikväll?

Jag gör det, kommer vid 19.30-20.00

9 kommentarer:

ml sa...

Jag också. Vid ungefär samma tid.

Bodil Johansson sa...

Men inte jag eftersom det hemska dagisviruset har slagit till mot mig. Och det efter att ha hämtat och lämnat Alva i en vecka. Vad må framtiden bringa av hostningar, stopp i näsan och underliga feberdrömmar ( som alla verka gå ut på att jag har svårt att passa tiden)?

Men min ande är med er.

Anonym sa...

jag närvarar. Dock med de tråkiga nyheterna att jag inte lärt mig något nytt denna vecka heller...

Anonym sa...

Kommer också!

Anonym sa...

kommer (samma tid som alla andra)

Anonym sa...

^
^
|
|
|
det var jag

Bodil Johansson sa...

ggggggggggggggggggb g ? Undrar Alva, själv skulle jag gärna vilja veta hur det gick. Blev det något apresultat?

ml sa...

Nä för du var inte med. Minst två och ett halvt poäng till hade vi fått om du varit med, och då hade vi vunnit, utan utslagningsfråga.

Och bara därför vann General No Legs och nu har de vunnit lika många gånger som vi...

Och NU kommer intressebussen och kör över er SIDLEDES: Min cykel är inte borta längre! Jag tror det gick till som följer. Jag hade ställt den på ett ställe där den kanske var i vägen för någon som till exempel skulle flytta i helgen, och den personen hade då ställt undan cykeln på ett lite (bara LITE) annat ställe på gården. Det hann jag ju inte se när jag rusade ut för att cykla till quiz. Men när jag kom hem så tänkte jag att det kanske hade gått till så, och tittade mig lite mer noga omkring. Hade jag inte blivit hemskjutsad av Anna kanske jag hade varit på sämre humör och inte haft sinnesnärvaro nog att tänka efter.

Nu känns det plötsligt som att jag FÅTT en cykel! Allt känns nästan bättre nu än innan jag trodde att den var borta, om ni förstår vad jag menar.

Anonym sa...

Shit vad en återfunnen borttappad cykel kan göra...