10 juni 2008

11 Juni

Öl, fågelkvitter och turboapor. Vem är med mig?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kvidevitt kvidevitt!

Klockan sju är det sommarpratartippartävlingsfinal. Högtidlig listuppläsning + analytiskt eftersnack gör att jag dyker upp typ 20 över 20 på Pickwick. Detsamma gäller nog Peter.

Micke förresten - var sjutton var du i söndags? När det var middag!

Anonym sa...

Kvidevitt kvidevitt
Jag är moster irl nu - dvs orsaken till min nya titel finns på plats i Malmö. Beroende på den lillas dygnsrytm dyker jag ev upp på både sommartippartävlingsfinal och quiz, eller på ett av arrangemangen.

Anonym sa...

Av någon obegriplig anledning har de flyttat Ldb-UIK matchen från 31/8 (söndag) till idag??? Detta upptäckte jag i morse och det slår sönder all min planering för jag tänker inte på något vis missa den enda UIK-matchen jag har möjlighet att se (jag äger ju gubevars en UIK-halsduk).

Därför måste jag med stor och uppriktig sorg i hjärtat avstå såväl Quiz som sommarprataruppläsning.

Jag söker dock kontakta en utvald psykopat i helt annat ärende - ni kan gärna ge honom mitt telefonnummer så ska vi hitta en lösning på hans problem.

ml sa...

Vi förlitar oss på Bodil. Hon är ju dessutom skyldig oss att närvara, eftersom det bara var hennes frånvaro förrförra veckan som stod mellan oss och segern.

ml sa...

Och p har just meddelat att om det blir quizza av så sluter han upp kl. 21 efter matchen. Micke? Och var är Bodil? Ständigt denna Bodil.

Anonym sa...

Avvaktar Bodil för att se om vi blir åtminstone 3 från start.

ml sa...

Nä Bodil är sjuk. Goodbye quiz.