17 juni 2008

18 juni

Ska vi äntligen komma iväg dårå eller?

Jag från 20.00

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara tyvärr - jag ser Sverige-Ryssland i EM.

Men det lär nog bli mycket bortfall och sämre konkurrens så ni som inte vill se fotboll bör ha goda chanser att klippa årets första seger.

Anonym sa...

Jag ser också på fotboll.

Bodil Johansson sa...

Hmm, troligtvis ska jag göra en rotfyllning idag, annars är jag game eftersom det brukar vara väldigt stressamt för mig att se Sverige spela fotboll. Orsakade säkert det största helvetesvrålet någonsin i Blentarp när Spanien gjorde 2 - 1 målet.
Hör av mig hur det går med tandläkarbesöket.

Anonym sa...

Jag sitter i en !"#€%&/( styrelse som har möte i dag, i Köpenhamn, och med efterföljande middag. Förvisso trevligt men !"#€%&/()= vad mycket bra jag missar i dag. Som tex quiz eller fotboll.

Nästa vecka är jag i NY (har just insett att jag måste ha skjuts till flyget eftersom tågen inte går så tidigt... någon som har lust att ta en tripp till Kastrup vid 5-tiden på måndag? Nähä. ingen?)

Ergo: Jag quizzar inte förrän i juli, men då jäklar!