14 september 2008

17 september

Joråsatt. Maria, Peter och Bodil verkar ska quizza. Nuså.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer. Är det någon annan som tänkt komma tidigt eller ska jag?

Anonym sa...

Jag vet ännu inte när jag kan komma, bara att ...

Anonym sa...

Jag drar nog gärna i mig en spätta vid före sju, om livet går som jag tänkt mig.

p.s. Jag ska skriva frågor till P4 Malmös frågesportprogram Skånemästaren. Exakt hur roligt kan man ha och få betalt egentligen? Va?!

Anonym sa...

Ok, då kollar jag så mycket som går av Red Sox -matchen och dyker upp vid själva quizstarten.
(Let's go Red Sox klapp klapp klapp-klapp-klapp)

Anonym sa...

Jag ramlar gärna in vid sju och spättar om jag får sällskap. Jag har dessutom fått sms om att Å också upp. Så vi verkar bli fullt lag.

Tjipp på er