29 januari 2008

30/1

På't igen.

Åsa och Maria spättar. När, Åsa?

Vad gör ni andra imorgon kväll då?

Let's learn!

Såg ni förresten senaste På spåret? Stackars stackars Filip och Fredrik. De var värre än vi. De trodde att Puli hette Magyar-hund, och att Magyarerna hette Hunnerna. De trodde att Fingal Olsson hette Guben i lådan, och Farbror Frippes Skafferi hette Farbror Fingals Skafferi. Men OJ vad de uppvisade värdighet och självbehärskning som INTE slog sönder något. Åsså vann de förstås. Men familjen Wollter var ju så jävla oseriösa. Jag hatar när folk kryper och självömkar och försöker släta över sin usla insats med tråkiga skämt och anekdoter i På spåret. Frågesport är för gladiatorer, inte tramsministrar!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Peter kan gärna spätta - från cirka 19 kanske...

Anonym sa...

Naturligtvis med efterföljande quiz...

ml sa...

Men halvspättan är min muahahah :P

ml sa...

Och Åsa jag föreslår halv sju.

Anonym sa...

Jag har glömt att anmäla mig men kommer. Passar på att ta tupplurskväll (ungefär som sovmorgon) och dyker upp vid 8.

ml sa...

Du kan få telefonväckning om du vill.

ml sa...

Fusk skakar förresten Vi i femman!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1735721.ab

Anonym sa...

Halv sju, halv spätta. It´s a date, Maria. Och fyfasentusanhakar vad taggad jag är!

Anonym sa...

Fast kanske en burgare idag - nu när de till sist slutat med de läskiga potatisklyftorna som de envisas med att kalla Idahoe.