04 oktober 2006

Rapport


Ja, inte var vi så himla dåliga, det tycker jag verkligen inte. Det var ju strid på kniven! (eller vad det nu heter). Vi nådde vårt alternativmål = 20 poäng eller mer! Vi kom med blotta förskräckelsen undan en shoot-out.

Vi kunde en del saker. Annat kunde vi inte. Som Adam Smith. Jag tycker att de som brukar kunna geografi (ja, ni vet vilka ni är) borde ha kunnat Adam Smith också. Jag tycker också att Johan borde ha varit med, för han skulle säkert av nån anledning kunnat Coldplay-låten. Jag och Micke borde båda ha kunnat stava det där ordet. Se där, vi hade kunnat vinna med 2 poäng. /M

4 kommentarer:

Anonym sa...

P.s.
På bilden ser vi alltså en "kalsong av godis". Den hittade jag på Blocket.

Anonym sa...

Vi har ändå bästa bloggen!

Anonym sa...

Ja nu ja.

Anonym sa...

Jag tycker att även Pickwick kunde ha en blogg så att alla deltagare kunde diskutera efteråt varför devisen "the qiuz master is always right" inte gäller.

Och mer Johan i Malmö, inte kan det vara roligt i Lund.