29 augusti 2007

29 augusti

Vem är på? Jag. Och Bodil slutar tidigt, och börjar sent imorgon!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer - nu är det verkligen dags att knapra in lite försprång

Anonym sa...

Jag kommer också!

Anonym sa...

Det var åsa som var anonym...

Anonym sa...

kommerrr!

Anonym sa...

Nu är inte Åsa anonym längre... Jag kommer också, fast något senare...

Anonym sa...

Vi ses!

ml sa...

Jävlar vad vi ska knäcka.

Den där superpsycho-kommentaren är förresten det märkligaste jag läst på den här bloggen på länge.

ml sa...

Och Bodil - vi vet att du läser, och inte kan kommentera. Du kanske får börja blogga INNAN du går till jobbet!

Anonym sa...

tala om att toppa laget mitt under VM :)

Anonym sa...

Superpsycho överraskar som brukligt... Men märkligare saker kan hända...