20 februari 2007

21 februari

Nu så. Är det väl dags för Tim igen kan man tänka.

Strategier? Någon pjätt föreslog medhavd tärning.

Jag har sett en massa saker i olika nättidningar som skulle vara bra att kunna. Ska försöka plugga lite nån timme före.

Turboapa anropar Johan - sätt en liten kråka (som det hette förr, när man skrev meddelanden på papper och så) i en kommentar huruvida du kommer eller inte. Du är LÄRARE. Du ska veta att uppskatta INFORMATION. Information wants to be free. Dessutom underlättar det ju för dem som försöker paxa bord och stolar att veta vilket bord som "duger", och hur många stolar man ska höka efter. Men den tunga uppgiften kan jag nog tyvärr inte lova bort mig till imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer, ska försöka vara där tidigt, typ 7.

Anonym sa...

Så kommer åter dessa val - jag ägnar onsdagen åt Cahmpions League-premiären så jag står över denna gång.

ml sa...

Då kanske det finns bord åt oss! Det måste ju vara fler som ska lolla boll.