05 februari 2008

Onsdag 6/2-08

Jag kan komma i bordhållartid (innan 7). The cake is a lie!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med bollen imorgon

ml sa...

Moi - jag kommer också gärna "före sju" (happy hour för fan). Min idealstart på kvällen skulle vara att jag är sådär bara lagom hungrig så man delar på en nachos ... Vad sägs?

Ikväll ska jag ägna en timme åt att studera geografi-, fobi- och allmän omvärldskunskap. Det kommer att göra hela skillnaden för resultatet.

Bodil Johansson sa...

Japp, jag anländer sedvanligt sent till pickwick.

Har varit hemma och vabbat så jag vet ingenting... Bara att småbarn gnäller hela tiden när de är krassliga.

Anonym sa...

Jag kommer! Tidigt om jag lägger ner mitt bullbakarprojekt, sent om projektet kickar igång.

Anonym sa...

Jag undervisar idag så jag måste hinna med en tupplur innan vilket betyder middag på pickwick. lura mig inte att att äta nachosmiddag igen!

ml sa...

Åsa - jag lägger en förbannelse över ditt bullbak så att du kommer till Pickwick tio i sju och äter nachos. Jag orkar faktiskt inte en hel själv. Och Micke får INTE smaka.

ml sa...

Ok, jag går in i radioskugga fram till före sju. SMSa den som vill nåt. Och nej, jag pluggade inte igår kväll. Vi är körda.