21 mars 2007

21 mars

8 kommentarer:

Anonym sa...

Dyker upp kanske redan vid sju. Hoppas att någon vill dela en nachostallrik sen.

Anonym sa...

Jag kommer ca 19-20 och har med mig ett jobberbjudande: Alla som råkar ha en smoking är varmt välkomna till mitt jobb i morgon för medverkan i barnteatertrailer.... Vi kör en liten audition på Pickwick...

Anonym sa...

hmm, trodde jag kommenterat redan men det tog visst inte. är i alla fall mitt uppe i ett budkrig och måste vakta telefonen ikväll. å andra sidan är blir det inflyttningsfest i juni om allt går vägen.

Anonym sa...

Och jag försöker vara nere till 19 - ska passa på att inviga min nya turboapa-anteckningsbok.

Anonym sa...

Micke - coolness. Lycka till.

Bodil Johansson sa...

Och jag kommer insmygandes vid tredje frågan, typ.

Anonym sa...

Jag kommer oxå! / Johan

Anonym sa...

Haha Go Johan, Go Johan! Välkommen in i spelet :D